Home -  First Comic -  Latest Comic -  Archive -  Characters -  Fanarts<3 -  Contest! -  FAQ -  about me -  RSS -  + Fav

» Comics - CR ch.9 p.25 - May 21st, 2008, 10:47 pm

     Average Rating: 5.00      


« First ‹ Back Next › Latest »



The Management Says:
Heldrad, May 21st, 2008, 10:49 pm ( Reply )


Heheheh~~~
Thanks for the comments, guys :D!!
I'm sorry I made you cry but it was the purpose ;u;~ I'm satisfied now..I feel like I'm doing a good job *u*

Now... do you still think Henry's gonna die?? XDDDDD




Advertisement, September 23rd, 2019, 3:32 pm ( Reply )





User Comments:
Mousey, May 21st, 2008, 10:50 pm ( Reply )


YEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!! NOT TB!! *SCREAMS WITH JOY*


Red Shinigami, May 21st, 2008, 10:50 pm ( Reply )


omg that scared the crap outta me! i thought he was going to die! thank you for not killing henry!!!


Essency, May 21st, 2008, 10:52 pm ( Reply )

LOL
He says it's too soon to rejoice but he screams 'THANK GOD!!!'
xD


BlackCatz, May 21st, 2008, 10:53 pm ( Reply )


*cheering* thank goodness it's not TB - but Henry's still ill, and it's not fun to have peumonia (take it from one who knows- *nods wisely*)


nyappyTIRAMISU, May 21st, 2008, 10:58 pm ( Reply )


YAAAAAAAAAAYYYYYYYY!!!! 8D

I think this means Henry shall not die..? :D?? Maybe I'm getting my hopes up too soon though. >_<;;


suicidollxp, May 21st, 2008, 11:38 pm ( Reply )


not TB phew the "thank god" panel is awesome <3


Guestwithnoname (Guest), May 21st, 2008, 11:54 pm ( Reply )


I really like how Edmund looks in that last panel. I was just looking back through the archives at some of the early pages, your art has improved so much, it's getting really good.


Chocochip2000, May 21st, 2008, 11:56 pm ( Reply )


YES! :D


thank GOD!


AyaSiragi, May 22nd, 2008, 12:05 am ( Reply )


Yay! No TB! I lived through pneumonia, Henry, so can you!


RandomKit-kat, May 22nd, 2008, 12:33 am ( Reply )


If I could (and others) survive from pneumonia, Henry can too :3


TheWelsh, May 22nd, 2008, 12:49 am ( Reply )


I think I was the only person that wasn't freaking out about Henry possibly having TB.

Only cuz I've been as sick as he is without it being TB. I can honestly say coughing up blood is NOT FUN.


Galinda, May 22nd, 2008, 1:34 am ( Reply )


*hyperventilates*

Ah! He might not die!!! *screams with happiness*


poisenivy, May 22nd, 2008, 1:56 am ( Reply )


Yay!!! Don't do that to us!! I almost cryed too you know. But just almost!!!

Lovely lovely lovely <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Jul, May 22nd, 2008, 3:52 am ( Reply )

YAAAAAAAAAAAY
*dances*
Thankyou, thankyou, thankyou sooooooooooooo much! You did not kill him, I love you!!
Heeeenryyy!!!!! You're not gonna die!!!


Forgetful, May 22nd, 2008, 6:15 am ( Reply )


Thank God you defied the stereotype T_T

I love Lawrence's expressions, awesomeness. ^^


dodobird (Guest), May 22nd, 2008, 7:35 am ( Reply )


*gasp* pneumonia... O_O


unknown3rd, May 22nd, 2008, 7:47 am ( Reply )


love the "thank god" panel!!!! But people still die from pneumonia :S. At least he has everyone around him now to look after him. He is not going through it on his own.

I have to say the one thing I do like about this chapter is....you have all the reader going..."OMG we want to know his test results", just as much as all the characters within the story.


bayadmuna, May 22nd, 2008, 8:23 am ( Reply )


aw, damn.


nurix, May 22nd, 2008, 8:24 am ( Reply )


henry doesn't have tb! yey! but just as you said, it's still too early to rejoice. more richard x henry and edward x liam scenes please!


xx.Alexi.Kaineferu, May 22nd, 2008, 8:54 am ( Reply )


xDD I love Lawrence so much.

Eee no TB! Yay!

Now Henry can get better and accept Richy's love and have hot sex all day long.
And show us the home porn. :D


Hollowsoul, May 22nd, 2008, 9:40 am ( Reply )

Hot Sex!
OU MY DEAR GAY!! No tb!!
I wanna see Henry and Rich boy have hot sex xD
Recover soon Henryy!!


Gigiofthesouthernforce (Guest), May 22nd, 2008, 10:10 am ( Reply )


HALLELUJAH!!!
I nearly bawled, since I haven't been reading this for a bit. Get well soon, Henry!


tedmo, May 22nd, 2008, 10:25 am ( Reply )


*Passes out*


vanillabubble1203, May 22nd, 2008, 2:44 pm ( Reply )

THANKGOD.
haha. im in my library, and when i read this, I stood up and yelled, YES.
and everyones like
WTF?!


but, anyways. THANKGODHESOKAY.


fgirlmaggie, May 22nd, 2008, 2:48 pm ( Reply )

Thank GOD!!!!!
thank GOD!

lol i'm thank GODDING about
1) that he doesn't have TB. BUT WHO CALLED IT! I SAID PNUEMONIA FROM THE BEGINNING! I'M F*CKING PSYCHIC, BITCHES! mewhewhew~...
2) the fact that nobody but me is home yet. i seriously shouted "YESSSS! *tears of joy springing from eyes* HE MIGHT LIVE! LIIIIVE HENRY LIIIIIIIVEEEE* and i started crying :P so....thank god no-one's home x'D;;;

Heldrad i love you :P marry me? you're awesome xD;;;; i mean....the way you can capture so many people's hearts with your characters and plotlines is amazing. you totally have a career ahead of you.

in a way i envy you xD;;; *aspiring author*

EDIT: i checked. i really did think he had pnuemonia from page 1 of this chapter xD


video_gamegurl, May 22nd, 2008, 4:02 pm ( Reply )


lol girlmaggie

That was kick ass.

Yea he's not gonna die!


Striped Orange Socks, May 22nd, 2008, 4:09 pm ( Reply )


:D YAYYYY.


kirbyeverest, May 22nd, 2008, 5:46 pm ( Reply )

YAY!
But don't get any ideas with the pneumona
Don't kill henry


Mireille, May 22nd, 2008, 7:40 pm ( Reply )


WOOOOOOOT
Heldrad I love you @u@


coolchan, May 22nd, 2008, 7:53 pm ( Reply )


): *didn't get first comment this time*

But yaaay, no TB for Henry~ :D
But nooo, pneumonia. D:
Which brings me to grammatical note of the day (I really hope I don't annoy you with these D:). The last panel, you get your point across with "strong pneumonia", but usually when referring to diseases, one would use the phrase "bad case of". So, in this instance, "Henry has a bad case of pneumonia." Again, it's purely a conversational thing; your grammar is excellent. :)


Heldrad, May 22nd, 2008, 8:03 pm ( Reply )


I see D: That's what I get for trying to translate spanish phrases as they are... thanks again!


tectonicPlague, May 22nd, 2008, 8:52 pm ( Reply )


Gah, Happiness, but im still a bit worried.... :/


Vosailyn, May 23rd, 2008, 1:11 am ( Reply )


Liiiiiive I say, liiiiiiiiive ;;!!! <3


Faery Goddyss, May 23rd, 2008, 2:28 am ( Reply )


After all that research I knew it wasnt possible for our dear Henry to have TB. :P But pneumonia isnt much fun. I had it EVERY year of my life up until I was 13. I was one of those sickly kids. I remember it too. Its horrible...the fevers, the hot sweats, the feeling of being both freezing and dying of heat...and then barely being able to breathe. Ugh, and all the coughing too. It becomes a dry cough and your throat gets all itchy and theres NOTHING you can really do! Its not like you can scratch your throat.

...though I never threw up blood, I did throw up because of the coughing fits.

ANYWAY. I'm glad Henry will be okay in the longer run. :D


angellynx, May 23rd, 2008, 6:14 am ( Reply )


finally!woooo


kattyheather, May 23rd, 2008, 8:15 am ( Reply )


phew!
that was too nerve wracking!
[sits down an has a cup of tea]

please get well soon henry!!


Reegeta, May 23rd, 2008, 10:32 am ( Reply )


YUSH ;w;


Arcania, May 23rd, 2008, 10:49 am ( Reply )

Mooooooooore
MWEEP!
I love this comic, you rule!
I wanna read moooore ^^


not_helping (Guest), May 24th, 2008, 2:07 am ( Reply )

poncho poncho poncho poncho poncho poncho....
yay! I had not really cared if it was tb or not, cos you were gonna do with the story what you wanted, but having an answer is always good X3

... he's wearing a poncho, tee hee.


herzblut, May 24th, 2008, 9:56 am ( Reply )


i kicked pneumonia's ass with 2 weeks of meds and watching nick jr all day. he'll be fine.


Salome, May 26th, 2008, 10:49 am ( Reply )


OH SNAP.
You got us!!!!!


RandomGlompGirl, May 28th, 2008, 11:08 pm ( Reply )


Just the flu, thank god! *dances around*


hdnlv, July 12th, 2008, 12:48 am ( Reply )


OMG THANK YOU THANK YOU THANK YOU.
that made me laugh too XD (bottom right panel)
PLEASE DONT KILL HENRY ANYWAY D:


CanadianFrenchFry (Guest), July 14th, 2008, 4:18 pm ( Reply )


Oh god THANK YOU. Henry's my favourite character. Not to mention we'd have to deal with a lot of Richard angst if he died...
*kisses* THANK YOU.


Aida, September 10th, 2008, 11:23 am ( Reply )


Wow, I knew it was pneumonia...! Still it's a killer desease*A* Uu gotta read on...!!


Kory (Guest), October 11th, 2008, 5:03 pm ( Reply )


good, because tb doesn't go away... not easily at any rate and i get the feeling this comic is placed in the 80's. no cure or real treatment back then.


Saknika, October 21st, 2008, 11:13 pm ( Reply )


THANK GOD. IF HENRY DIED SOMEONE WAS GOING TO BE MURDERED. BY ME. D:


kuroi_hitsuji, May 15th, 2009, 2:18 am ( Reply )


BL=1 ; Tuberculosis=0

well fine.

BL= *insert number of your fans*; tubercolosis=2


AmoriiBlossom, July 13th, 2010, 3:28 am ( Reply )


YAY : D


Reigan, July 16th, 2010, 7:14 pm ( Reply )


HHHHHHHHHHHHHHHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I'm satisfied now.


himitsu_no_koto, December 27th, 2010, 3:17 am ( Reply )


Thank GOD!! T.T ps: i love the "thank God" panel of Lawrence too ;w;
Edmund and Lawrence are so beautiful.. i love the last panel....


SilentEvil, January 16th, 2011, 10:50 am ( Reply )


REJOICE!!!!

but Pneumonia still doesn't make things better!


MegaAnimeFreak7, July 25th, 2012, 4:54 pm ( Reply )


I thought he was about to go HALLELUJAH!! XDD


Post A Comment