Home -  First Comic -  Latest Comic -  Archive -  Characters -  Fanarts<3 -  Contest! -  FAQ -  about me -  RSS -  + Fav

» Comics - Cloe Remembrance ch.11 p.27 - January 13th, 2011, 4:04 am

     Average Rating: 5.00      


« First ‹ Back Next › Latest »



The Management Says:
Heldrad, January 13th, 2011, 4:10 am ( Reply )


Thanks for the comments, everyone! ^^ I'm happy to hear from the new readers too! I'd like to know everyone's opinions :3

We'll be seeing more of Liam's life for now (be prepared for another growth spurt!), but I promise to post Ed's part after this! Please be patient :D




Advertisement, August 20th, 2019, 6:47 am ( Reply )





User Comments:
kitsune fire, January 13th, 2011, 4:43 am ( Reply )


wow uh first comment XD


Mining has always seemed like such a dangerous job to me I hope he doesn't get hurt like right before he is about to go home cause then I'd cry


JessisJdog, January 13th, 2011, 4:46 am ( Reply )


Idk how many growth spurts I handle
They grow up so fast!

Soon they'll be catching up to my age :o
I wish I had Liam's determination when it comes to hard work cause he's just so willing to do anything


Faithless.Child, January 13th, 2011, 7:13 am ( Reply )


Yay! Growth spurt! :D :D

:) Liam seems like he's enjoying his job. I bet he can't wait to see (even kiss) Edward again. :D


Estrella, January 13th, 2011, 7:26 am ( Reply )


Awee, Liam is so manly in this page. I love it. X3


AutumnrainChaos, January 13th, 2011, 9:52 am ( Reply )

Oh hai
I'm a new reader =x I love your art, it's adorable =x

Who was your influence? =D


sunlily, January 13th, 2011, 9:57 am ( Reply )


XD I'm gonna die if he's taller than Edward the next time they meet. Work does a body good. I see the beginnings of a nice chest in that last panel.

I feel like an old Aunty that's watched her nephew grow up over the years. XD


zosiacchi, January 13th, 2011, 10:09 am ( Reply )


OMG no way, at this rate he's gonna come back as seme!XDDD<333...while Ed will be stuck with just brain work and poetic dreams. My my, this is dangerous, although...I guess everyone in Liam's family is always more practical, which is quite normal for poorer and less educated people. Ohh, this is gonna be interesting:>


Fringe, January 13th, 2011, 10:52 am ( Reply )


Ohhh growth spurt. I am excited to see it. xD

Awww Liam's working so hard! ; u ;
...I think Liam will forever be a child in my eyes.


Pauly (Guest), January 13th, 2011, 11:09 am ( Reply )


Liam ha madurado mucho~ pero sigue siendo el niño adorable que era.
Espero ver pronto a Ed~ *3*


Galinda, January 13th, 2011, 11:14 am ( Reply )


My boys! They're growing up too fast!


catqueen13, January 13th, 2011, 1:23 pm ( Reply )


I can't wait to see their reunion! ;w; <3


TheWelsh, January 13th, 2011, 3:36 pm ( Reply )


Liam's losing his babyface! I wonder what Ed will think when he sees that. tehe


Raichi, January 13th, 2011, 4:03 pm ( Reply )

oooh!!!!!
LIAM!! :D You're so COOL!!! :D


k-la-kinz69, January 13th, 2011, 4:22 pm ( Reply )


There better not be an accident in the tunnel and Liam ends up dead, I swear I will cry for days!

Liam is cute tehe.


Evaded (Guest), January 13th, 2011, 4:27 pm ( Reply )


Yayy! I'll look for the next part :.D


erinnic, January 13th, 2011, 4:48 pm ( Reply )


Ooh, I like grown-up Liam. <3


Faery Goddyss, January 13th, 2011, 6:52 pm ( Reply )


I love the thought of Liam becoming a strong mature adult!


Flipping Pages, January 13th, 2011, 7:12 pm ( Reply )


LOVE :)


blumchen, January 13th, 2011, 8:37 pm ( Reply )


Eee! I'm so excited, I can't wait to see Liam grow up some more! *sigh* I love seeing Liam growing and expanding his world. <3 it's so touching. ^^

He's gonna get all muscly and everything! XD x3


toboe059, January 13th, 2011, 11:46 pm ( Reply )


aww!~ Liam's gonna go through a growth spurt? they grow up so fast! *_*


hdnlv, January 14th, 2011, 12:26 am ( Reply )


i love liam in the last panel! aw he's growing up :D
so proud of him :3


SunnyMoon-X, January 14th, 2011, 11:03 am ( Reply )

*o*
He looks so grown up!


sekichiku, January 14th, 2011, 1:20 pm ( Reply )


ohoho i can sense a role-switch between ed and liam when they both see each other again lol (or prolly not :P liam's too nice to dominate haha)

liam's going to be pretty hot after 3 years of manual labor and much studying and company managing :D(kinda like richard but with a more gentle face hehe)

so sad this is the final chapter TT^TT will truly miss your wonderful plot and brilliant art~~ it was lovely seeing your work progress and be more beautiful with every page you create ^-^


AmoriiBlossom, January 15th, 2011, 2:30 am ( Reply )


Liam looks.....like a grown up =D xD


Post A Comment